Boring!! :(

hej igen alla bloggare! Nu har jag det mer tråkit än vad jag hade när jag skrev det förra inlägget! Jag har: varit och handlat åt mamma, gått ut med hunden fast jag var super trött för mamma gjorde räkningarna så hon kunde inte gå ut med honom, bytt halsbandet som är häften stryp för att det första var för litet, gjort läxor, suttit och lyssnat påmammas tjat om att jag bara får spela data en timma om dan, lyssnat när mamma tjatar om att jag ska läsa en bok som heter ''doktors, proktors, pruttpiller'' istället för att spela data. Så just nu har jag det fett boring! :(  plus att det är så tråkit när man bor i birkastan, för jag vet inte vart jag ska gå med pepsy ''hunden''. Har någon av er något tips?? Snälla mitt liv är så boring, ge mig något tips!! :) Vet du något mer boring som har hänt mig idag?? Jo ALLA småbarn i husethar kommit och plingat på nunär jag är kräk-sjuk och frågat om jag kan komma ut och leka eller lära dom att cyckla. Och det är fett jobbit! :(
Ha en bra dag puss Elina!<333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0